Rádi bychom Vám tímto předali základní informace a ubytovací řád týkající se našich apartmánů včetně platebních a storno podmínek.

KANCELÁŘ – CHECK-IN (platí pro všechny apartmány):
Adresa: Kájovská 63, 381 01 Český Krumlov (vchod z ulice Hradební, zelená budova Apartments Kájovská 63)
Všichni hosté jsou povinni se zapsat v kanceláři s platným cestovním dokladem (OP/pas) a v kanceláři obdrží veškeré informace.
Otevírací doba recepce: dle dohody a příjezdů.
V případě nepřítomnosti je náš personál k zastižení na telefonu v době pro CHECK-IN (PO-NE).

PŘÍJEZD/ODJEZD
CHECK-IN: 14:00 – 19:00 hod. , není – li po vzájemné dohodě určeno jinak.
CHECK-OUT: max. do 11:00 hod. v den odjezdu.
V případě, že chcete pobyt prodloužit, uvědomte prosím recepci/kontaktujte nás na uvedeném telefonním čísle. Nedodržením stanovené lhůty pro odhlášení, Vám bude účtována plná částka pokoje za tento den.

Pokud je Váš příjezd mimo uvedené časy, prosím kontaktujte nás v časovém předstihu na telefonním čísle + 420 775 574 510 nebo zašlete email na: apartmanyckrumlov@email.cz.
Naše apartmány jsou rodinné a klíče s informacemi předáváme hostům osobně v rámci uvedené CHECK-IN doby.
Ohlášené pozdní příjezdy obdrží instrukce a mohou se ubytovat samostatně.
Prosím berte na vědomí, v případě pozdního příjezdu a v případě, že potřebujete náš personál OSOBNĚ k ubytování, v době od 19.00-21.00 hodin je to za poplatek 500 CZK.

PŘÍJEZD AUTEM DO ČESKÉHO KRUMLOVA
V centru Českého Krumlova jsou městské zóny a parkování nebo vjezd do centra města není možný (pouze na základě vydaného povolení od úřadu města Český Krumlov, za poplatek městu a toto povolení platí pouze v omezené době pro vjezd). Porušení vjezdu a parkování v centru je pod pokutou místních úřadů a orgánů a na vlastní odpovědnost.
Pro více informací Infocentrum ČK: http://www.ckrumlov.info/docs/cz/doprava_parking1.xml

PARKOVÁNÍ
Nabízíme soukromé parkování v pohodlné vzdálenosti od všech apartmánů za poplatek, na adrese: Linecká 312, 381 01 Český Krumlov.
Naše parkování je možné pouze na našich parkovacích místech. Všechna naše parkovací místa jsou označená. Při parkování na jiném místě hrozí postih majitele tohoto parkování.

Hosté mohou využít veřejná parkoviště v Českém Krumlově P1-P5.
Pro více informací Infocentrum ČK: http://www.ckrumlov.info/docs/cz/doprava_parking1.xml

SNÍDANĚ
Na snídani si můžete zajít do naší rodinné kavárny EGON CAFÉ, ul. Široká 71., jste zde srdečně vítáni. Snídaně není zahrnuta v ceně ubytování.

KONZUMACE NÁPOJŮ A DEZERTŮ
V naší rodinné kavárně EGON CAFÉ máte jako hosté 20 % slevu na nápoje a dezerty (nevztahuje se na snídaně, ostatní jídlo a alkohol).

ÚSCHOVA ZAVAZADEL
V případě brzkého příjezdu/pozdního odjezdu je možné si uschovat zavazadla v naší rodinné kavárně EGON CAFÉ, ul. Široká 71, v otevírací době kavárny. Jinak je možné si zavazadla uschovat v Informačním centru Český Krumlov na hlavním náměstí (náměstí Svornosti).
Pro více informací Infocentrum ČK: http://www.ckrumlov.info/docs/cz/kpr1045.xml

ZVÍŘATA
Nejsou povolena.

SHUTTLE SERVICE
Nabízíme shuttle service v rámci středoevropských měst, více informací v kanceláři nebo na telefonu.

Všechny pokoje a prostory jsou NEKUŘÁCKÉ, nedodržení je pod pokutou, prosíme o respektování těchto pravidel.

STORNO PODMÍNKY
Host může zrušit rezervaci zdarma do 30 dní před příjezdem. V případě zrušení rezervace méně než 30 dní před příjezdem host zaplatí 100 % celkové ceny rezervace. Pokud se host k pobytu nedostaví, bude mu účtováno 100 % celkové ceny rezervace.

UPOZORNĚNÍ: Všechny požadavky na zrušení rezervací a veškeré změny musejí být provedeny písemně.
Vymezujeme si právo zrušit jakoukoli rezervaci, pokud host, nebo jakýkoliv člen skupiny způsobí poškození majetku, nábytku či obsahu, nebo v případě závažného rušení sousedů.

REZERVACE PŘES WEB
Rezervace vytvořené přes naše webové stránky (po zadání emailové adresy) obdrží základní informace k pobytu a hosté budou vyzváni k zaplacení částky za ubytování.
Prosíme hosty, kteří potřebují vystavit daňové doklady na firmu, aby tuto skutečnost uváděli předem a uvedli potřebné IČO/DIČ.

DALŠÍ POŽADAVKY NA HOSTA
Host je povinen uvést platný telefonní kontakt a emailovou adresu – tyto kontaktní údaje slouží pro komunikaci při ubytování.
Prosíme, alespoň den před příjezdem, informovat (sms/email/telefon/..) ohledně plánovaného času příjezdu.

ZTRÁTA KLÍČŮ
Výměna systémové vložky a výroba klíče: 1500,- Kč

STÍŽNOSTI A KOMENTÁŘE
Jakékoli stížnosti či komentáře prosím směřujte na naši kancelář. Každá stížnost má větší šanci na vyřízení, pokud ji podáte ještě v době, kdy budete přítomni.

ZNIČENÍ MAJETKU
Provozovatel si vyhrazuje právo naúčtovat poplatek za jakýkoli během vašeho pobytu odcizený či poškozený majetek. Poskytneme vám úplný rozpis těchto poplatků, který může obsahovat též administrativní poplatek na vyrovnání našich nákladů.

OBSAZENÍ APARTMÁNU
Apartmán bude obsazen pouze osobami uvedenými v rezervačním formuláři. Vyhrazujeme si právo účtovat dodatečný poplatek, pokud zjistíme, že v apartmánu nocují osoby, které nejsou uvedeny v rezervačním formuláři, a vyhrazujeme si právo požádat celou skupinu, aby opustila prostory. Za těchto okolností si rovněž vyhrazujeme právo ponechat si zaplacený vklad za rezervaci. Platba za nevyužité dny nebude vrácena.

Přejeme vám příjemně strávené chvíle při Vašem pobytu v Českém Krumlově